Thursday 16 May 2013

Alfafa hilang semasa di ofissss

Teringat plak time susu merudum dulu.....
Saya beli alfafa botol besar,sebab macm tak cukup jerk beli botol kecil.....bawak la gi ofissss separuh....saya masukkan separuh dalam botol kecil....wat stok kat ofis.....sebab malas nak bawak pergi balik rumah ke ofis.....

Naik jerk kerja hari isnin kelang kabut cari Alfafa..sebab alfafa ni sentiasa ada di depan mata...tak der la rasa macam nak sorok-sorok kan vitamin tu....kalo orang tak makan vitamin tu mesti die takkan makan vitamin tu kan..takkan nak makan benda yang dicuri plak kan....time tu THINK POSITIVE je la.takot stress sangat susu den plak yang makin kurang...
Tanye member2 sape ada nampak Alfafa....dorang semua tak nampak...lagi pun dalam group saya tu saya sorang jerk yang makan vitamin Alfafa tu.....

Hati dah sayu......tapi pendam jerk....malas nak kecoh2.
Esok tu semasa sesi perahan......ada plak budak bukak citer yang Alfafa die pun hilang,,,,,,
wah dasyat sungguh....leh sama plak dengan saya....tapi die lagi sedih kot sebab die baru beli alfafa tu...baru makan bape kali ...dah hilang..saya still ada lagi separuh kat rumah.....ok lagi la kan....
Start dari aritu mmg alfafa sentiasa berada di dalam beg ku....takkan ku letak di atas meja lagi hohohoho....
Kenanganku semasa berkerja di Panasonic huhuhuhu





No comments: