Tuesday 18 June 2013

HERBAL BLEND bagus untuk ruam lampin

HERBAL BLEND bagus untuk ruam lampin

Pengalaman pertama guna herbal blend pada haikal anak saya....
Anak saya hari jumaat hari tu 'bontot' die melecet teruk sangat....merah menyala....
tak tau la ape silap die makan kat rumah penjaga....asik cerit berit jerk....
saya sapukan herbal blend....meraung die....setahu saya herbal blend ni tak panas...mungkin disebabkan melecet teruk saya pegang pun die dah rasa sakit....
hubby saya tanye nape tukar ubat......saya kate nak cuba yang ni....ramai kata ok....
tapi hati saya tak tenteram....lepas saya sapu herbal blend saya try la kipas bagi sejuk bontot anak saya tu....risau gak ati ni....
pas kipas tu saya sapu plak krim lama selepas krim herbal blend tu dah meresap ke kulit anak saya....
saya kerapkan tukar pampers haikal...
malam tu sebelum haikal tido saya just letak herbal blend sahaja tak der campur2 dgn krim lain.....esok pagi die bangun dah ok....cuma tinggal kesan merah jer...saya tekan2 die selamber jerk....tak sakit la tu.....senang ati saya....
ari ahad dah boleh berlari....tak menagis lagi.....
anak senyum saya pun bahagia.....
Alhamdullilah.....
saya pun sapu pada tumit kaki saya...dah licin tumit kaki saya.....


Harga Baru RM25
Nak harga istimewa leh PM saya di 
SWEET NAZAINIK VITAMIN
SMS : 017-736 5676
SID: 888849
EMAIL : aushu_26@yahoo.com

Cuba dulu baru tahu keberkesanan nyer.....
Syukur.......

No comments: