Thursday 27 June 2013

Mighty 3 Gems



Terbahagi kepada 3 produk asas untuk pembekalan vitamin, zat galian, tenaga dan pengekalan bendalir badan iaitu Energizing Soy Protein atau ESP (perasa Vanilla), Mealshake (perasa French Vanilla) dan Performance Drink atau PD (perasa oren). Ketiga-tiga produk ini berperanan membekalkan nutrien dan keperluan harian tubuh agar terus bertenaga dan cerdas.

ESP : memberi kita rasa kenyang untuk jangka masa yang lama dan beri kita tenaga yang sustain ; bukannya memberi kita tenaga apabila minum tetapi memberi kita tenaga yang berterusan apabila mengamalkannya.

Mealshake : terdiri daripada protein dan juga complete dengan sumber vitamin dan mineral. rasa apa? rasa vanilla, memang sedaplah dan tak muak.

PD : sejenis minuman mengurangkan kehilangan bendalir (air) dari tubuh kita, yang sememangnya berlaku apabila kita berpuasa. Badan kita akan kekeringan air (di dalam) kesan daripada metabolisma badan dan kerja-kerja seharian yang dilakukan. Jadi, PD mampu menyokong tahap hidrasi dan menjaga kandungan air dalam tubuh kita.

Sesuai untuk mereka yang tidak sempat bersarapan, dan minuman untuk bersahur dan berbuka puasa. Kalau tak sempat sahur pun (kes terbangun tinggal 5 minit nak imsak/15 minit nak Subuh), mighty 3 gems ini insya-Allah memadai untuk anda menjalani kehidupan Ramadhan seperti biasa.

Dan berbuka puasa dengan mighty 3 gems memberi anda tenaga untuk menunaikan ibadah selanjutnya iaitu solat Maghrib, Isyak serta terawikh dan ibadah2 lain seperti bertadarus.

Siapa Perlukan Mighty 3 Gems?

Set Mighty 3 Gems sesuai untuk semua golongan dari kanak-kanak hinggalah dewasa. Antaranya:

· Orang Berpuasa - Mighty 3 Gems boleh diminum semasa bersahur setelah mengambil hidangan untuk bersahur. Semasa bulan puasa dan tambahan pula pada musim panas ni, kita perlu memastikan bekalan tenaga adalah lebih dan mencukupi untuk menempuh hari siang yang panjang sebelum berbuka puasa.

· Orang Sibuk -
Mighty 3 Gems sangat sesuai untuk mereka yang selalu sibuk dan nak cepat. Jadi hidangan Mighty 3 Gems yang mudah dan ringkas untuk dibancuh adalah sangat membantu disampaing zatnya yang sudah lengkap untuk tubuh.

· Golongan Berusia - Golongan ini mungkin tidak sekuat orang muda. Jadi pengambilan makanan tambahan dapat membantu mereka bertahan dan lebih bertenaga untuk membuat amal ibadat seperti berpuasa disiang hari dan diikuti berterawikh di masjid pada malam hari.

· Ibu Menyusukan Bayi - Ibu menyusu memerlukan kalori dan tenaga yang lebih untuk memastikan penghasilan susu dan penyusuan bayi tidak terjejas semasa bulan puasa.

· Ibu Yang Mahu Buat Stok EBM - Ibu menyusu yang berkerja perlu memastikan bekalan stok susu perahan ataupun EBM tidak terjejas ataupun berkurangan semasa bulan puasa. Ibu juga boleh mula mengumpul stok EBM lebih daripada biasa sebelum bulan puasa menjelma.

· Orang Yang Sakit - Tidak kiralah orang tua ataupun kanak-kanak walaupun sakit tetapi mungkin mereka masih ingin meneruskan berpuasa kerana masih berupaya. Jadi, Mighty 3 Gems Set boleh membantu menguatkan tubuh yang kurang kuat, untuk lebih bertahan.

· Untuk Kanak-Kanak Dan Remaja - Kanak-kanak dan remaja adalah golongan masih mengalami tumbesaran pesat. Malah mereka juga menggunakan tenaga dengan sangat optimum pada setiap hari. Jadi pengambilah Mighty 3 Gems dapat membantu mereka kekal bertenaga dan dapat membantu memastikan mereka masih dapat menjalankan aktiviti fizikal dan pembelajaran dengan berkesan walaupun masih berpuasa. Dengan tenaga yang mencukupi, dapat membantu mereka lebih fokus semasa belajar

Malah, pengambilan Mighty 3 Gems dapat memastikan bekalan vitamin dan nutrien penting seimbang sentiasa dapat dibekalkan kepada tubuh dan seterusnya menjamin kesihatan berterusan.

Berminat sila hubungi kami di
Sweet Nazainik Vitamin
SMS/Whatsapp : 017-736 5676 / 019-771 3487
Email : aushu_26@yahoo.com





No comments: