Friday, 21 June 2013

Testimoni lecithin

Alhamdullilah....sepupu suami saya...merangkap juga la sepupu saya hehe......dah turun 1kg selepas pengambilan lecithin sahaja....
die baru je beli dengan saya bulan lepas....tak sampai sebulan pun lagi die makan vitamin lecithin dah turun 1kg......


saya just nasihatkan die....amalkan pengambilan 2 biji selepas makan.....jgn mkn makanan yang berminyak n berlemak selalu...dan banyak kan minum air suam or air masak......untuk detox semulajadi......
see berkesan kan........
Dia buat die dapat,,,,tak buat tak dapat la....

saya tak paksa pun die kurangkan kuantiti nasi yang die amik...makan jer macam biasa...pun dah nampak perubahan....kalo die kurangkan pengambilan nasi lebihkan sayur dan buah-buahan saya rasa lagi banyak die turun.....sebab saya dah pernah buat ujikaji pada diri saya sendiri.....saya buat saya dapat....

anda bila lagi nak cuba
Harga Lecithin tak sampai pun RM50,...
tapi sangat2 berbaloi....
badan takkan naik jika berhenti makan vitamin ini...sebab ini adalah vitamin semulajadi...bukan ubat kurus k..
saya yang menyusu anak saya pun boleh makan lecithin ni....tak perlu membazir duit beli ubat kurus yan kite tak tau apa bahan kimia yang terdapat dlm ubat tersebut....

saya adalah pengedar shaklee yang sah
SMS : 017-736 5676
Email : aushu_26@yahoo.com
SID : 888849

Post a Comment