Friday 21 November 2014

Omega guard bagus untuk demam,selsema dan batuk

Siapa yang selalu selsema,batuk dan demam?

Kite semua selalu terkena virus kan....bukan komputer jerk kne virus kite pun boleh terkena gak kan,,,,
Sakit kepala kalo dah terkena selseme....perit jerk hidung kan
Asal kne jerk mesti semua kerja tak leh nak buat dgn betul,badan pun lemah jerk....

Penawar selsema pada diri saya adalah omega guard n vitamin c
Gabungan dua ni memang membuatkan imun saya kuat dan mampu menetang segala virus yang masuk dalam badan saya...

Dah tak payah gi klinik lagi dah...duli husband kalo tengok saya terbaring jerk mesti nak ajak saya gi kelinik...skarang nak demam,selsema and batuk pun susah nak kne

Alhamdullilah....kite ni hidup bia la sihat...kalo sakit jerk suami kite pun jemu kan....

Yang lelah tu lg sesuai...mmg berbaloi beli omega n vit c....sakit tekak ke cecepat la patahkan 2 vit c pastu telan...

Untuk maklumat lanjut hubungi aini di 019-771 3487

No comments: