Saturday 21 February 2015

Shaklee Menakjubkan

Kenapa aini kata shaklee ni menarik....aini dah lama join shaklee...alhamdullilah shaklee tak pernah culas bayar bonus.....setiap 14 @ 15 haribulan...cek la akaun kompom ada bonus....
kerja -kerja jugak....mana ada company bagi bonus setiap bulan....besar pulak tu....tak nak ke.....aini nak....aini nak belanja guna duit bonus sahaja.....duit gaji simpan......
Boleh kaya kerrrr?
Rezeki Allah yang bagi.....kita berserah semua kepada Allah swt lah...sambil-sambil tu kite kena jugak la berusaha....ingat duit tak datang bergolek....ada usaha ada la bonus....sama jugak kerja....ada kerja ada la gaji....its same.....


1)MENAKJUBKAN!!! Dr. Forrest C. Shaklee adalah pengasas syarikat Shaklee pada tahun 1956. Beliau menghidapi batuk kering tetapi telah merawat diri sendiri tanpa bergantung pada hospital atau ubat-ubatan. Rawatan beliau ialah rehat yang cukup, makanan berkhasiat, hidup berharmoni dengan Alam.

2)Setiap bulan Shaklee akan mengadakan jualan promosi PERCUMA satu produk dengan pembelian beberapa produk yang sangat bernilai dan menawarkan keahlian PERCUMA dengan pembelian UV200 ke atas.

3)TERBARU!! Shaklee Malaysia telah mendapat pengiktirafan dan dinobatkan sebagai the Best Brand-Nutritional Supplement dalam kategori Best MLM Brand.

4)Produk Shaklee BERBEZA dengan produk kesihatan yang lain kerana ia dicipta dan dirumus dengan gabungan sumber ramuan asli yang sangat berkualiti, dijaga dengan teliti bermula dari penanaman, pemprosesan hinggalah pembungkusannya.

5)Shaklee adalah SATU-SATUnya syarikat supplimen semulajadi yang menjadi Pilihan Pencapai Kelas Dunia. Salah satunya ialah menyediakan NASA dengan minuman rehidrasi khas untuk angkasawan.

6)Kesemua produk Shaklee adalah DIJAMIN akan Keselamatannya, Keberkesanannya, dan Sentiasa Mesra Alam.

7)MENARIKNYA Shaklee ialah, untuk ahli yang berniaga akan mendapat keuntungan runcit bagi setiap produk yang dijual. Ganjaran 3C (Cash, Car dan Convention) diberikan dan ditaja sepenuhnnya bagi yang layak.



Anda layak mendapat keahlian dengan pembelian 2botol vivix atau pembelian sebanyak 200uv
atau 65 ringgit seumur hidup...

sweet nazainik vitamin
SID : 888849
FB : nuraini kamaruzzaman
Tel : 019-771 3487
Email : aushu26@yahoo.com

No comments: