Tuesday 10 March 2015

CARA BUAT MASKER ESP

JOM BUAT MASKER ESP

Kenapa perlu bermasker? bagi saya kalau dah seharian berjalan dan bekerja, badan letih muka pun sembab. Jadi, untuk kembalikan kesegaran muka disamping dapat kebaikan protein semulajadi apalagi jom kita bermasker dengan ESP!. Semua sedia maklum protein sangat penting untuk repair dan membina sel & tisu dalam badan kita, ia juga dapat melembabkan kulit kita dan memberi kesan tona sekata pada kulit. Disamping segala kebaikan protein dalam ESP Shaklee ni, boleh juga jimat duit dari beli make up mahal-mahal yang belum tahu lagi keselamatannya pada kulit kita (part JIMAT ni paling BEST!!)
Bagaimana nak buat Shaklee ESP Masker ni?

Cara-caranya adalah:

♥ Gunakan 1 cawan yogurt perisa ASLI sebagai base masker. (AMARAN : kenapa kena guna yogurt perisa ASLI, saya takut kalau guna perisa strawberry ada tambahan perisa SEMUT pula nanti =p)

♥ Tambah 1 sudu teh ESP ke dalam yogurt dan gaul sehingga rata.

♥ Ratakan di sekitar kawasan muka kecuali di kawasan mata.

♥ Biarkan 10-15 minit/ sehingga kering.

♥ Best time: selepas mandi pagi atau sebelum tidur







* Boleh juga add on Vitamin E untuk kesan lebih superb..

Bangun pagi cuci muka memang rasa best je. Amalkan 4 kali seminggu untuk kesan yang SUPERB. Nak lagi BEST tepek tiap-tiap malam. Muka rasa lebih lembap, jeragat pun dapat dihapuskan. Macam biasalah, apa pun cara kalau kita konsisten insyaAllah hasilnya tak mengecewakan. Lagi-lagi dengan produk terbaik yang dihasilkan menggunakan 100% soya non-GMO ni, dengan ujian klinikal yang membuktikan keberkesanannya. Pasti rugi kalau tak cuba


INGAT HARUS CUBA SELAMA 4 HARI 
BARU LA DAPAT HASIL YANG SUPERBBBBBBB


DAPATKAN KONSULTASI PERCUMA DENGAN SETIAP PEMBELIAN VITAMIN DI
SWEET NAZAINIK VITAMIN
019-771 3487
AINI

No comments: