Monday 7 July 2014

CADANGAN SET BUAH PINGGANG SHAKLEE.

CADANGAN SET BUAH PINGGANG SHAKLEE.

Sebenarnya ada banyak suplement shaklee bagi membantu pesakit buah pinggang.. Namun pengguna bolehlah membeli ikut bajet serta kesesuaian mereka.

Jom kita tengok fungsi2 bagi setiap barangan tersebut

Nutriferon

Penghasilan interferon (imun yang sihat) oleh Nutriferon Shaklee secara semulajadi dalam badan mampu bertindak sebagai perisai penting dalam tubuh badan kita. Ianya sebagai sistem peetahanan badan yang menentang virus.

Vita-lea

Magnesium yg ada didalam multivatamin vitalea ini membantu Kesihatan tulang, gigi, merehatkan otot dan sistem saraf, sifat penenang semulajadi, mencegah tekanan, diabetis, sakit jantung, batu karang, sakit BUAH PINGGANG, hati dan masalah penghadaman.

Vita c chewable

Sistem kardiovaskular
Apabila arteri badan tersumbat, pengaliran darah akan terjejas dan penyakit seperti sakit jantung atau darah tinggi akan muncul. Vitamin C dapat menjaga keutuhan system saluran darah dan mencegah pegerasan saluran darah oleh itu membantu mencegah penyakit seperti darah tinggi, sakit jantung koronari ,stroke, kerosakan BUAH PINGGANG sebagainya. Ianya juga penting untuk membantu dalam pemulihan.

Alfalfa complex

Mencuci BUAH PINGGANG dan merawat kencing kotor disebabkan
Jangkitan dalam buah pinggang..juga mengurangkan infeksi juga inflamasi ke atas buah pinggang

Lecithin

Bukan hanya nak kuruskan badan lecithin juga bertindak sebagai pelincir bagi joint(sendi2) dan membantu dalam penjagaan tisu BUAH PINGGANG as well bagi sistem penghadaman.

B complex

Vitamin B tertentu dapat memberikan manfaat kesihatan seperti vitamin B1 dipercayai dapat mengurangkan risiko penyakit BUAH PINGGANG bagi penghidap diabetis type 2 dan mengurangkan risiko katarak, vitamin B2 dipercayai dapat mengurangkan migrain, vitamin B3 dipercayai dapat mengurangkan kolestrol, vitamin B6 dipercayai dapat mengurangkan risiko penyakit jantung dan melegakan simptom PMS, vitamin B9 dipercayai dapat mengurangkan risiko kanser payudara, kanser pankreas, vitamin B12 dipercayai dapat mengurangkan risiko kanser serviks dan mengurangkan paras homocysteine.

Ostematrix

Kalsium bukan sahaja membina tulang dan gigi, malah ia membantu menetapkan ritma jantung, menyelesaikan masalah insomnia, membantu pengaliran gizi masuk dan keluar daripada membran, dan membantu dalam pembekuan darah. Kalsium juga sangat diperlukan dalam mempertahankan fungsi saraf dan otot, serta BUAH PINGGANG. Ia juga mengurangkan kadar kolesterol dalam darah.

Vitamin D pula penting untuk penyerapan kalsium. Kalsium yang tiada vitamin D tidak boleh diserap oleh tubuh, dan boleh tertinggal sebagai batu dalam ginjal atau pundi kencing. Ianya juga penting bagi penyerapan air dalam BUAH PINGGANG

Banyak lagi vitamin2 lain yg sangat baik bagi sistem buah pinggang. .contoh seperti zinc complex khas bagi memulihkan kerosakan dibuah pinggang. Yang pasti VIVIX adalah raja dalam sistem pertahanan setiap penyakit.

kalau tak mau pening2 kepala mkn vitamin byk2
minum vivix stgah sudu setiap hari sudah memadai
insya allah

jom chit chat dengan aini di
019-771 3487

No comments: