Friday, 4 April 2014

Carotomax Shaklee bagus untuk mata dan kulit

Carotomax Shaklee Dan Kesihatan

Carotomax?
Bunyi macam nama ultraman Max kan :))
Bukan! Carotomax bukan dari Jepun.

Carotomax ni adalah produk shaklee yang sangat best untuk masalah kanser, prostat, sistem imun, mata, kulit dan lain lain lagi.size kecik je

Carotomax jugak biasa kita sebut Vitamin A di kalangan pengguna produk shaklee. Malah, Carotomax Shaklee lebih selamat dari Vitamin A. Untuk pengetahuan semua,  Vitamin A adalah satu vitamin yang penting untuk kesihatan kulit dan juga tubuh badan kita. Banyak lagi info info dan fakta fakta tentang kebaikkan Vitamin A yang perlu kita ambil tahu.

Saya yakin, tidak semua antara readers ni, aware apa makanan yang dimakan setiap hari. Benarkan???Tepuk dada, tanya selera :))

sumber Vitamin A
Apa yang MENARIK sangat Carotomax ni??
Kalau di ikutkan... terlalu banyak yang baik tentang Vitamin A shaklee ni,

Carotomax. 
Antara manfaat utama Carotomax adalah:-
Carotomax mampu meningkatkan tahap penglihatan - baik untuk mereka yang menghadapi masalah rabun, silau, masalah mata yang kering, mata yang lesu, katarak, floaters dan banyak lagi.

Melegakan penyakit kulit - pengambilan carotomax yang konsisten dapat melegakan masalah kulit seperti psoriasis,scabies, jerawat batu, senile plaque, ulser kulit.carotomax mampu melindungi lapisan luar kornea, usus, paru-paru, pundi kencingmampu melawan kanser dan oksidasi - pengambilan yang kerap dapat meningkatkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menhalang pembentukkan sel-sel kanser.

Menghalang infeksi - membunuh kuman yang membolehkan membawa kepada masalah respiratori seperti asthma, hepititis, flu

Carotomax atau Vitamin A ini mampu menguatkan tulang, menguatkan akar rambut, dan macam macam lagi.
[sumber : panduan nutrisi shaklee]

masalah floatersscabiessenile plaquepsoriasis~
masalah kulit ni bole terkena pada seluruh badan, dari kepala hingga ke kaki  tidak ketinggalan bahagian  sulit ~Jadi, secara keseluruhan.....
Carotomax bukan sekadar untuk mata.
Carotomax jugak baik untuk kesihatan kulit. Sebab itu, ramai yang memakan Carotomax ni dapat kulit muka pinkish. Seolah-olah guna blusher. Ini fakta ye! Sebab sumber Carotomax itu sendiri adalah dari sayur sayuran dan buah buahan yang tinggi dengan sifat antioksidan.

Bukan kah, untuk kulit yang cantik, kita perlu makan makanan yang tinggi dengan anti oksidan :)) vitamin A juga untuk kulit

Itulah Carotomax!
Size botol sangat comel. Hanya perlu makan sebiji sehari. Kalau diikutkan, difikirkan dari khasiat dan manfaat carotomax ni, mesti kita sangka Carotomax ni harga beratus ringgit untuk sebotol. Owh... andai kalian berfikir macam tu, sori... anda silap! Harga Carotomax Shaklee yang ditetapkan adalah RM74.00 untuk 30 biji. Murah kan??? Less than rm100.00. Mana nak dapat!Jadi, pada mereka yang ada masalah masalah berkaitan mata, kulit, sangat sangat digalakkan untuk mencuba. Mereka yang silau, tak bole nak memandu, percayalah! The benefits is so untell. Semestinya diri sendiri perlu cuba untuk tahu. 

Untuk mengetahui lebih lanjut sila hubungi saya di 019-77 3487 -aini sedia membantu anda

Post a Comment