Monday 19 May 2014

vivix mahal tak


Produk Paling Power Shaklee

Hooo, walaupun ESP tetap gebu dan best, rasa berkrim dan disukai ramai, ternyata saintis shaklee tetap berusaha untuk mencari solusi bagi memberikan khabar gembira kepada dunia, yang penuaan boleh dilambatkan, dan akhirnya tercipta satu produk yang diberikan nama VIVIX. Macam -macam bunyi bahan yang ada, tapi yang paling penting sekali yang korang kena ingat ialah Polifenol, satu khasiat semula jadi, untuk anti oksida dan awet muda, anti penuaan, hoo power power.


Memahami Konsep DNA

DNA
ni bukannya pasal DNA anwar ibrahim, takpun nak cek DNA nak tentukan anak siapa. Oklah, korang pun tahukan, struktur DNA dalam badan kita, ianya ialah teras, basic unit, dalam sel kita, yang mengkodkan setiap unsur-unsur benda hidup dalam dunia ni, termasuk manusia yang cun ala ala tiz zaqyah. Secara teorinya, permasalahan yang berlaku ketika ini dalam penuaan ada empat



Kerosakan DNA -hahha, siapa pernah tengok cerita Iron Man 3, korang tengok kan orang jahat tu, bila dah tangan kena potong, tetiba ada balik. Secara asasnya, pemulihan DNA, ialah konsep untuk menghidupkan kembali sel dan organ. Tapi tu cerita movie. Yang ni pulak, kerosakan DNA tetap akan berlaku, bila usia kita meningkat. Jadi nak taknak, badan kita ni, semakin lemah.

Perubahan Proses Genetic DNA - pernah baca dulu, dalam satu buku petua awet muda keluaran UTM, salah satu berlakunya penuaan ialah berlakunya penukaran proses DNA, dari proses pembesaran kepada proses pemulihan. Kiranya, pada usia kita meningkat, proses DNA untuk pembesaran berlaku, dan sampai satu tahap , sistem genetic ini bertukar kepada sistem pemulihan DNA, kerana masa ni, sel kita dan banyak rosak, sebab banyak sangat terdedah dengan oksida oksida dan bahan-bahan tercemar di luar sana.

Sel Mitochondria - secara semula jadinya berkurang, menyebabkan kekurangan tenaga untuk sel berfungsi, dan seterusnya membuatkan organ dan tisu anda tidak berfungsi seperti biasa. Hmm kiranya, nak senang faham , kalau sel dah kurang tenaga, tentulah organ kita pun tak boleh buat kerja macam biasa.



Advanced Glycation End Products (AGE Protein) hahaha, yang ni bunyi macam pelik sikit, katanya benda ni macam plug kat gigi, bila dah banyak sangat AGE Protein dihasilkan, fungsi organ kita dah tak berapa betul nak buat kerja, tidak berfungsi dengan baik.



Orang Islam Kena Minum Wain Untuk Awet Muda ?

Adui, jangan salah faham, dalam Islam, dah banyak dah petua yang bagus untuk awet muda, doa-doa yang boleh diamalkan untuk memelihara kecantikan muka. Tapi kat sini, satu bahan ajaib , Resveratol. Saintis dulunya menjumpai resveratol dalam minuman Wain. Adui, takkan nak minum wain pulak ? Oklah, secara semula jadinya, resveratol telah dijumpai dalam buah elder berry. Kiranya kajian telah membuktikan resveratol di dalam vivix boleh membantu mengekalkan awet muda. Kiranya, ambil vivix sebulan, lebih baik dari mengambil 3000 wain, kerana kandungan resveratol. Hahahha, kalau nak minum 3000 wain, boleh mampus tu.


Mekanisma VIVIX SHAKLEE

Setelah korang betul betul faham tentang 4 faktor penuaan ini, barulah kita tengok bagaimana vivix berfungsi. Hooo, ada 4 mekanisma vivix shaklee ni berfunsi . Ok ada 4 kesemuanya
Mempertahankan DNA (defense )
Memberikan tenaga DNA (energy)
Memulihkan DNA (repair)
Meningkatkan DNA (performance)

Ok korang ingat ni, kalau cikgu lyna atau cikgu zainul tanya 4 mekanisme VIVIX, korang ingat singkatan ni DERP , defense, energy, repair dan performance. Ok sila hafal formula power ni, senang nak ingat kan !!!

Manfaat dan Testimonial
Hooo, yang ni memang best, ayah kepada salah seorang distributor, ambil , katanya ada penyakit kencing manis, darah tinggi, Alhamdulillah, keadaan makin baik bila vivix. Saya pulak dulu ambil, memang jarang selsema pagi, sebab ambil sebelum tidur. Ada juga tengok SID cina kat malaysia, muka awet muda, sebab ambil sirap power ni. Tak lupa juga Ayu Raudhah yang bergetah itu, katanya dalam majalah tempatan, dia suka ambil Sirap SHAKLEE ? Hoo Vivix lah tu, sirap yang di maksudkan, sebab tulah abangZaquan JDT syok sangat kat Ayu Raudhah, tapi oklah, sebab Ayu Raudhah dah start pakai tudung lepas kahwin, kan bagus tu, cantik untuk suami je !!!


Suami Malas Ambil Vitamin ?

Senang je, suruh je diorang telan vivix sekali sehari. Takpun hadiah kanlah kepada kedua-dua ibu-bapa kita yang menjaga kita sejak kecil. Bagilah mereka vivix, supaya mereka kekal sihat dan bertenaga. Hoo , ingatlah, apapun VIVIX memang mahal gila, tapi BERBALOI-BALOI BELI !!!!


mahal tapi berbaloi
ingin mencuba
sila hubungi saya aini
019-771 3487



No comments: