Tuesday, 23 September 2014

Ostematrix melawaskan

Terlebih dahulu nak ucap selamat tgah hari
Hari ni nak share sikit tentang vitamin ostematrix
Korang tau tak
Kalo kite nak beli vitamin kalsium
Kite harus pastikan bahawa kandungan kalsium yang dibeli tadi
Harus ada magnesium,,,
Magnesium tu pulak harus bersesuaian dengan kadar kalsium tersebut

Jangan la main beli ja
If kekurangan magnesium buah pinggang tak dapat nak proses sepenuhnya
Kan ke naya tu....rosak buah pinggang tu nanti....dah kene kos rawatan plak...

Ostematrix shaklee mengandungi magnesium yang bersesuaian...jadi jangan risau...
Ahli saintis kitorang dah buat kajian terperinci secara klinikal lagi...
Ia nya juga dah disahkan oleh kkm.
So jangan risau dengan Ostematrix shaklee...

Kenapa ostematrix ni melawaskan
Sebab dalam magnesium ada sifat 'laxative'
Sifat laxtive ini la yang melawaskan proses pembuangan kite seharian

Jadi ibu-ibu yang mengandung dan yang tengah berpantang tu harus makan
Ostematrix ni sebab saya pasti anda mengalami keadaan sembelit yangbteruk kan.
Sebab saya pun dulu mcm ni jugak
Ostematrix la penyelamat saya...

Post a Comment