Sunday 4 January 2015

Vivix VS Anti Penuaan

VIVIX merupakan supliment anti penuaan terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee Syarikat No.1 supplement makanan di Amerika.

Di dalam kajian makmal terkini, VIVIX menunjukkan ramuan aktif VIVIX berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.

4 Makanisma penuaan pada tahap sellular.
1) Kerosakkan DNA
     Setiap hari,setiap sel tubuh di serang oleh hampir sejuta serangan yng merosakkan DNA. Serangan ini merosakkan pengkalan data genetik yang menghasilkan satu typo ( kesilapan dari yang asal) yang menggangu fungsi sel.

Ramuan VIVIX melindungi dan membantu memperbaiki sellular DNA

2) Pengawalan Genetik
     Pengawalan genetik menyumbangkan kepada deteriorasi ( kemerosotan ) umur pada tahap sellular.

Didalam satu penemuan utama dalam ujian klinikal, VIVIX mengaktifkan satu pengawalan genetikutama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

3) Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel-sel
     Mitochondria ( penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan, apabila kecekapan Mitochondria menurun fungsi sel turut menurun.

Ramuan VIVIX menggalakkan biogenesis ( pembentukkan baru ) mitochondria bagi meningkatkan tenaga pada tahap sellular

4) Penimbunan Protein AGE
     Penimbunan lebihan protein AGE ( advance glycation end product) boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan menggangu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan vivix adalah 10x ganda kuat dari resveratrol (kandungan unic dalam anggur 'muscadine') untuk melambatkan pembentukkan protein AGE

Itulah serba sedikit info VIVIX yang aini cuba terangkan....
Kesimpulan nyerrrr VIVIX adalah anti penuaan yang pertama didunia yang dijumpai oleh pakar saintis shaklee dan yang paling menakjubkan adalah ia anti penuaan yang boleh menyerap ke seluruh sel dalm tubuh badan kita dan memperbaiki sel-sel dalam tubuh badan....

Wahhhhhh its so amzing right....
Apabila ia bertindak untuk sel maka ibu bapa yang mempunyai sakit jantung,kecing manis,darah tinggi harus la anak2 syorkan vivix ni pada ibu bapa mereka sebab.....jika penyakit berada di dalam badan.....sebenarnya sel2 dalam badan kita tu lah yang bermasalah.....

Kenapa aini cakap macam tu sebab mak aini sendiri kencing manis dan apabila aini bg mkn vivix...sekarang ni mak aini happy je melantak segala makanan....sebab kencing manis nyer still ditahap normal.....

Suka ke tak suka kalo mak anda happy....
Aini sukaaaaa sangat.....sebab mak tiada ganti nya....dia lah satu-satu nya mak aini....

Aini
019-771 3487
Boleh terus wasap aini or sms or call 24/7 setiap hari....

No comments: