Thursday 17 October 2013

Testimoni ESP

ESP Satu-satunya produk shaklee yang paling laris .....

Jom kita baca apa kata pengguna yang telah mengamalkan ESP.....

TESTIMONI 1 : Adeline

ESP Terbaik!!

Produk makanan tambahan yang paling laris.Saya telah mencuba sendiri..Alhamdullilah..Bertenaga Walaupun Mengandung. Boley melakukan Kerja Rumah Tanpa Rasa penat~~ Mula2 Tak Perasan..Bila pikir2 balik..minggu lepas nak kemas rumah bukan main penat dgn pinggang yg sakit..tp setelah consume ESP dlm seminggu ni..Alhamdulillah..Mengemas+Memasak+Menyidai+Mengemop+Menyental takde pulak sakit2..Mari2 Rakan2 Jum Beli ESP!!!

TESTIMONI 2 :

Just utk share.kegembiraan saya...bleeding selama 6 bulan amat menakutkan saya..berkali2 jumpa doktor dan wat test Paepsmear..result Ok..negative dr kanser. tp darah tetap keluar sehingga nak solat pun terpaksa cuci dan tukar semua..sangat menguji kesabaran saya. Rupanya hormon saya tk stabil. Doktor gomen suggestkan utk saya cari suplement seperti EPO atau seumpamanya.

Dalam masa yang sama saya mengidap ekzema yang menyebabkan lepuh kedua tapak tanga dan kaki ...boleh saya katakan 2011..dugaan bagi saya..kerja terjejas sebab selalu MC, buat kerja rumah terpaksa pakai sarung tangan begitu juga dekat ofis..sebab kulit mengering dan merekah...lepas tu berdarah..sakitnya Allah sahaja yang tahu..(nasib boss sporting support beli glove buat stok)badan pun lemah lesu..Suatu hari saya terbaca pasal Shakleee dari (Cery MamaFaiz ) lamajuga ingin mencuba..akhinya tergerak juga hati utk try..tk kisah dah pasal harga..sebb kesihatan lebih utama..sama juga nilainya dgn beli shaklee..

Saya cuba GLA + Meal shake + ESP + Nutriferon ..Alhamdulilah gerak hati saya benar..Allah dh tunjukan jalan utk selesaikan masalah saya..FREE dari bleeding dan ekzema semakin hilang ...hanya tinggal..parut2 sahaja..syukran Ya Allah.dan terima kasih Shaklee.

Testimoni 3: Pn nurul

I am so damn in love with shaklee.. Lg2 esp.. Stat ambk hari ahad,mlm.. Pg ni hari selasa pam pada 9am dpt 9oz.. 4oz sblh.. Biasa nak dpt 4oz pn pam kiri kanan.. Thanks a lot 2 my beloved esp.. Syukur pd tuhan yg mengizinkannya. Bertambah rezeki my baby Aira.. Ibu sanggup lakukan ape saja demimu syg...

Testimoni 4 : Siti nawwal

nak share psl ESP n zinc.lepas sebulan amik ESP, dapat rasakan perubahan ketara. selain drp susu badan yg alhamdulillah meriah, hari ni ms nak pakai stokin terperasan yg tapak kaki halus mulus.kalo tak sebelum ni merekah n sgt kasar, sapu losyen tiap2 mlm pun takde effect.sy rs ESP yg mbantu memulihkan kulit kaki sbb protein menggalakkan pertumbuhan sel2 baru kan? phtu zinc plk, mkn dlm set berpantang ms bpntg aritu.sy ni ade mslh kelemumur yg agak teruk.ms preggy, gi wat hair treatment n pkai syampoo yg saloon tu jual.alhamdulillah dh kurang.tp lps shampoo tu habis ie ms lps bsalin, start mkn zinc.alhamdulillah xde mslh kelemumur pun.lps dh abih zinc, kelemumur jadi balik smpai berkuping2.ni nk start blk mkn zinc. harap testi sy ni dpt mbantu kwn2 lain jugak ;)

TESTIMONI 5: Akmal Barizah

"sy pun baru join..makan shaklee almost setahun..baru perasan 4 tin esp saya dh mkn..alhamdulillah sgt2 puas hati untuk kesihatan"

Kenapa begitu ramai memilih ESP..
Alhamdulillah ini antara hot produk tuk bulan ini..

1) sumber protein TERBAIK
2) Non - GMO soya
3) Tanpa kolestrol
4) Lemak min ( 1gm)
5) Instant - cepat.. xperlu dimasak..
6) Tanpa perasa tiruan, pewarna, pemanis & pengawet


TESTIMONI 6 : nur fayaddah

: alhamdulillah da 5 ari mnum esp kulit da ok skit...xgatal da...makin pulih...just tawakal...AMIN...

TESTIMONI 7 : Liza hamid

thank perkenalkan ESP...nmpknye production akan kembali seperti dulu...hopefully...sesi subuh td dpt 10oz dlm ms 15min...sejak msk 2012 ssh nak dptkan 10oz..paling byk 8oz tu pun dekat sejam pam...selepas beberapa hari minum ESP production meningkat sikit demi sikit...bersyukur sgt masih dikurniakan rezeki 4 hero kecik...thanks kak...

Testimoni 8 : Normaziah

slm..sekadar bkongsi.. alhamdulillah, wlopon bru 2 mgu consume set D dan ESP, my skin improve a lot..klo dlu tekstur kulit kasar, smpai suami tegur, skrg kulit smakin lmbut dan halus..wrna kulit pon skata..sy x pkai ape2 krim muka pon..dlu klau lmbt cuci muka atau period, akn klua jerawat, skrg jrwt dh x de..bile blik kg, adk pon perasan prubhan ni.. :) sy jga amik vit zinc shaklee utk atasi mslh kguguran rmbut yg teruk..sblm ni, bila sikat rmbut, mmg byk rmbut yg gugur..alhmdulillah bile consume zinc, rmbut smkin kuat n x mudah gugur..insya Allah akn truskn consume vit ni dlm fullpack plk..


Untuk keterangan lanjut
Whatsaap : 019-771 3487
SID : 888849

No comments: