Thursday, 17 October 2013

Testimoni Lecithin

Testimoni 1:

Sy mencari suppliemnt yg sesuai utk diri esp utk mengerjakn umrah pd bln ramadhan yg sgt memerlukn ketahan physical & mental :-) Azrin Mohd mencadangkn SET A + PD sebagai bekalan.

Alhamdulillah...berkat pengguna suppliemnt n PD, kami sekeluarga sihat tanpa batuk, selsema & demam ketika di tanah suci & sekembali ke tanah air. Kami dpt menjlni ibadah dgn sempurna tnpa rasa letih & kepenatan dgn keadaan cuaca panas sehingga mencecah 54deg.

Selain tu,dgn CINCH MIX & LECITHIN sy berjaya menurunkn berat sbyk 2kg pd minggu petama & seterusnye. Thanks Rin for your advice! terus terpikat nk join shaklee :-)

Testimoni 2 : ibuhakimhaikal

SAIZ JEANS DAH 29CM YG DULUNYA 34CM..BERBEZA BUKAN????

PRODUK DIET : HERB-LAX - LECITHIN - PROTEIN

JOM IKUTI TIPS YG PERLU DIIKUTI:

-kurangkan makan Nasi.
-Saya kurangkan minum air manis terutama sekali minuman dalam tin.
-bersenam dalam rumah je.
-mula AEROBIC.
-banyakkan makan sayur dan makanan yang kurang kalori
-banyakkan minum AIR MASAK.
-KAWAL NAFSU MAKAN ..

-menjalani PROSES DETOX dengan HERB-LAX SHAKLEE..sebab untuk kuruskan badan wajib menjalani proses penyikiran toksin dalam badan dahulu supaya mudah untuk proses penyerapan vitamin berlaku..maklumlah dah hampir 30 tahun hidup perut ni pun dah macam2 terima jenis makanan..

Ads not by this site

-ISTIQAMAH makan LECITHIN SHAKLEE sebab ia membantu untuk saya dapatkan berat idaman saya..dan juga kalau dulu saiz jeans 34 pastu 31 dan sekarang dah saiz 29..macam tak caye je..tapi kene percaya... ;)


Testimoni 3 : Shah

"Baru ambik lechitin dlm 8 hari...lemak dah kurang...dah tk pyh pkai giddle da...I LOIKE! seluar pegi keje dah boleh zip up tanpa tahan nafas dulu...

tak tahan makan...ambik setiap meal on time....breakfast, lunch n dinner mesti ambil"

Nota : Shah mengamalkan Set 3M, dan baru mencuba Lechitin

Testimoni 4 : Pn Emma

I damn in love with Shaklee litchitin...berjaya menurunkan berat badan dlm 5kg dlm tempoh 2 bulan..

untuk keterangan lanjut 
Whatsaap : 019-771 3487
SID : 888849

Post a Comment