Thursday 17 October 2013

Testimoni Mealshake dan Omega Guard

Pn farihah


"Saya mula memberikan Mealshake + Omega Guard kepada 4 anak2 saya. Hasilnya:
# Travel balik kg 6-7jam, di kg main lumpur, habuk, terjun parit etc. -- tiada yang demam mahu pun selsema
# Tiada lagi insiden tidur disekolah walaupun kadang2 tidur malam terlewat di rumah
# Selsema & demam sebulan sekali pun susah

Alhamdulillah.. kita berusaha, Tuhan yang iznkan :)"

___
Pn Iffah

"Alhamdulillah... saya juga berikannya pada Faheem.. alhamdulillah, travel from Sgr - Cherating- Tgn - Melaka - Sgr...

ke ladang ayah, berpanas hujan..main lumpur..Faheem tidak demam/selesema/muntah2 spt sepupu yg lain.. Alhamdulillah...

Sy juge dah tidak bermusuh dengan matahari :) kalo dulu x boleh kne matahari migrain+rashes..+ demam + sakit2 sendi smp x boleh bgn..syukur.. setelah 1 Yr+ tekun amalkan shaklee"



___
Pn Beeha

"Since saya bg anak saya meashakes+omega, mmg dia jarang selsema (kalau tak sebulan sekali sure g pakar kanak2) dan susu mmg abis aje..dan makan pon selera..alhamdulillah..sayur sume makan, dah tak de masalah tak nak makan..and kalau demam atau selsema, 2 hari dah baik..alhamdulillah..akhirnya saya temui supplement yg serasi utk anak saya :)"

Ads not by this site

___
Pn Azra Balqis

"bgus jugak mealshake nie ye..ank sy dlu x mo mkn..ble nk bg mkn msti nyorok blakang pintu..skrg lepas sy bg die mealshake..mkn mcm x ingt dunia..ble x bg mkn msti mrh..skrg sayur2 pon die mkn..dlu die paling benci kt sayur..gembira hati sy tgk die da berselera..pipi pon da berisi..


Pn Mardziah

alhamdulillah..anak sy baru start consume mealshake n omega guard since 30.12.11..

b4 amik shaklee:
Jun 2011 = 12.8kg
November 2011 = 13kg
1 dec 2011 = 13.1kg

after ..
1 jan 2012 = 13.3kg
26 jan 2012 = 14.1kg

untuk maklumat lanjut hubungi
Whatsaap : 019-771 3487
SID : 888849
sweet nazainik vitamin

No comments: