Tuesday 31 December 2013

Set Jeragat

Masalah jeragat timbul akibat daripada kekurangan nutrien kepada kulit disebabkan faktor usia,perubahan hormon dan persekitaran. Oleh itu dalam merawat masalah jerawat,bintik hitam,tompok hitam perkara yang asas yang perlu dilakukan adalah merawat secara dalam dan luaran. Ini penting,kerana jeragat tidak akan hilang atau lambat hilang dengan hanya melakukan rawatan secara luaran sahaja dengan memakai pelbagai jenis krim dan pelembab sahaja.

Ramai antara kita lebih rela berhabis ribuan ringgit untuk kulit lebih cantik melalui rawatan luar sahaja. Hakikatnya, segala-galanya apa yang kita makan akan menghasilkan diri kita dalaman - luaran.

Jeragat : tidak berbahaya namun menyebabkan muka individu kusam dan kotor


Ingin saya berkongsi supplement & skin care yang dapat membantu menghilangkan jeragat. Ianya kombinasi ESP, GLA Complex & Nutriwhite Spot whitening.


.
GLA Complex

Kelebihan GLA Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli.. Keistimewaan GLA Complex Shaklee ia mengandungi kombinasi minyak borage. Ia kaya dgn asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Ia membantu menghasilkan kulit lebih sekata, lebih lembab dan mengurangkan jeragat sekaligus membuat kulit wajah lebih ‘glowing’. Disamping melegakan masalah senggugut, membantu mengawal kitaran haid yang teratur, ia juga membantu membuat tubuh anda lebih langsing. Untuk wanita-wanita yang pentingkan kesihatan, GLA Complex antara supplement yang mesti masuk dalam list anda. Rakan-rakan yang selama ini ambil EPO, boleh juga bertukar ke GLA Complex. Kenapa.... pendapat saya, GLA Complex lebih baik dari EPO (statement kontroversi?). Anda boleh baca Perbezaan EPO & Borage Oil (GLA). GLA mampu menangani masalah berkaitan kulit dan bukan sekadar masaalah eczema. ia juga mampu menangani masalah kulit kepala berkerik, berkuping, bersisik.

ESP 

Secara ringkasnya ESP adalah protein, yang mana protein adalah asas kepada sel. Protein bertindak membina sel yang sihat/'repair' sel-sel badan yang rosak. Jika sel mendapat makanan yang cukup, kulit akan terhasil cantik dan sihat. Dan paling penting, Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol. Ia member tenaga berpanjagan menjadikan badan kurang letih dan sihat. Isoflavon perangsang KOLEGEN yang mana menanjalkan kulit, memperlahankan kedutan, serta menganjalkan payudara. ESP juga member rasa kenyang lebih lama yang mana membantu mengurangkan berat badan. Ianya juga mengawal paras kolestrol, menyokong kesihatan jantung serta prostat. 

Shaklee Spot Whitening Treatment 
Memperbaiki kesan-kesan matahari serta jeragat kulit dengan cepat
Kuasa pencerahan botani dihasilkan daripada pati Likuoris dan Peony, yang amat bernilai disebabkan kesannya dalam mencerahkan, melindungi serta menghilangkan radang kulit
Cats Claw menegangkan kulit
Vitamin C aktif membawa kecerahan yang baru untuk kulit anda dengan rawak wajah yang lebih halus

whatsapp/sms/wechat
019-771 3487
Aini
SID : 888849
Email : aushu_26@yahoo.com


No comments: