Monday 2 February 2015

Dialisis buah pinggang dan vivix

Firstly saya nak bagi soft reminder, nak pulihkan buah pinggang bukan berlaku dalam semalaman, sebotol, atau dalam masa singkat. Sedangkan buah pinggang tu nak rosak pun ambil masa berpuluh tahun, pastinya nak memperbaiki kerosakan buah pinggang makan masa berbulan-bulan. 

 Vivix cecair dan dosnya hanya sesudu kecil sehari. Tidak membebankan buah pinggang anda. Lagi pula dialisis walaupun ia penting, ia bukanlah memulihkan buah pinggang anda. Dialisis hanya membersihkan darah dan bukan memulihkan organ buah pinggang. Anda tak akan sembuh dengan dialisis melainkan anda mengambil inisiatif diet yang memperbaiki sel dalaman.

Jika anda berubat di hospital pun doktor tidak memberi jaminan anda akan pulih dengan pengambilan ubat-ubat hospital. Kerana tu anda ada pilihan untuk berikhtiar dengan cara apa. Vivix membantu sel-sel rosak untuk pulih melalui keunikan campuran resveratrol dan poliphenol. 100% dari sumber tumbuhan dan dijamin halal kerana mempunyai sijil halal diiktiraf JAKIM. Vivix merupakan makanan maka ia tidak dikategorikan sebagai ubatan. Soalan yang saya selalu terima adalah berapa lama nak nampak kesan?

Banyak penyakit berkaitan buah pinggang dan bagi saya secara peribadi menganggap Vivix adalah supplement yang sangat disyorkan untuk penyakit yang berkaitan kegagalan buah pinggang seperti diabetes, gout, dan lain-lain. Penggunaan Vivix adalah seperti peluang kedua untuk anda menikmati kehidupan dan kesihatan lebih baik. Anda lepaskan peluang ini, saya tak rugi :-) Jika berminat boleh hubungi saya. Harganya sangat berbaloi dengan kualitinya kerana Vivix memang tiada yang setanding.

jangan berlengah masa lagi
untuk menempah sila hubungi aini di 019-771 3487
cod kawasan gelang patah,tampoi,skudai,taman u,utm,kulai,bukit indah,nusajaya
special cod tangkak n segamat



No comments: