Friday 13 February 2015

Diet Shaklee

diet oh diet...macam mana nak kurus ni,pening ar ,pening ar....
ok dah tak payah nak pening2 sangat la...sekarang ni kan banyak produk kurus kat pasaran....
beza nyer ok atau tak ok jerk,halal ke tak halal,berkesan ke tak berkesan,murah ke mahal.

Baiklah, sekarang kita sambung cerita tentang diet. Macam-macam produk kurus yang menjanjikan saiz badan S hanya selepas 3 bulan menggunakannya. Penurunan purata 10kg sebulan atau lebih bergantung pada saiz asal anda.

Zaman sekarang semua benda nak cepat je, fast food, fast service, fast delivery, fast action, fast result. Lagi cepat sesuatu produk kurus tu boleh turunkan berat maka kite akan nampak produk tu sangat bagus, berkesan, cepat.

Sahabat-sahabat suka saya nak ingatkan kita ni manusia, semua yang ade ditubuh kita ni adalah sel-sel hidup (ciptaan Allah), bukan automatik (ciptaan manusia).

Badan manusia yang kompleks memerlukan masa untukmenerima, mengolah, mengadaptasi sesuatu yang baru diterima.

Macam tu jugakla lemak-lemak yang berada dalam 'comfort zone' dalam badan kita. ‘Aman itu Racun’ selesa buatkan kite malas untuk berusaha menjadi lebih kurus, okla badan macam ni, kalau diet-diet asyik kene perli je, susahla pantang makan,sedap makan ni, macammana nak kawal!

Kadangkala lemak-lemak dibadan kita susah nak susut sebab badan kita kaya dengan toksin. Toksin disimpan dalam sel-sel lemak. Dan badan kita tidak membenarkan sel-sel lemak tersebut hilang sebagai salah satu cara melindungi toksin tersebut..Ya Allah, macammane ni??

Maka langkah pertama yang perlu diambil ialah detox badan kita. Terdapat pelbagai cara keluarkan toksin dari badan yang paling murah dan senang ialah minum air sebanyak-banyaknya, sampai sehari lebih 10 kali kita ketoilet.

Tetapi jika lemak-lemak kita masih teguh tidak berganjak maka kita kene gunakan cara lain. Apa caranya?? Saya akan kongsikan dengan pembeli-pembeli saya sahaja sebab maklumat ini khas untuk mereka. Jika anda ingin tahu, boleh membuat pembelian Set Kurus Shaklee dengan kami. Dan anda akan dapat konsultasi eksklusif dari saya.


sweet nazainik vitamin
SID : 888849
019-771 3487
Aini/Naza
aushu_26@yahoo.com
FB : Nuraini Kamaruzzaman

No comments: