Sunday 22 February 2015

Set Darah Tinggi Shaklee

Set Darah Tinggi

1 – Vitamin E, kategori antioksidan seterusnya selepas vitamin C, mencegah kolesterol mengeras dalam arteri, dan mencairkan darah, jadi walaupun arteri sempit, darah masih boleh mengalir.

2 – OmegaGuard, untuk pecahkan kolesterol, maka ia bertindak dipunca masalah.

3 – Lecithin, untuk pecahkan lemak, antara punca masalah penyempitan arteri.

4 – Alfalfa complex – untuk kes kencing manis dan darah tinggi, alfalfa yang amat tinggi kandungan fiber, sangat penting kerana ia bertindak sebagai penapis darah dari segala yang merbahaya seperti kolesterol, lemak, gula, racun, angin dsb.

Melawaskan buang air kecil dan besar, lemak dan kolesterol yang tersimpan lama diusus besar akan diserap balik ketika badan memerlukan lebih tenaga, dengan kehadiran alfalfa dapat mencegah ini dari berlaku.

5 – Phytocol ST, antara produk terkini yang dicipta khas untuk mencegah kolesterol baru dari melepasi dinding perut dan masuk kedalam darah bersih. Kesan dapat dirasa agak segera.

6 – Coq Health, vitamin yang menguatkan sel-sel 4 organ penting yang setiasa bekerja kuat dalam badan kita iaitu jantung, hati, buah pinggang dan pankreas.

7 – Vivix vitamin super antioksidan shaklee, dikatakan serangan radikal bebas punca kepada lebih kurang 50 penyakit, bererti kebanyakan penyakit mampu dicegah dan dirawat dengan Vivix.



ha amikkk Banyakkan…vitamin nak kena makan dan mahal, tak mampu, blablabla…tak pe, saya cuma cerita manfaat setiap satu yang berkaitan penyakit darah tinggi, jantung, strok dan kencing manis juga.

Dah tau fungsi boleh buat pilihan atau tukar-tukar, mula ambik vitamin ni, nanti ambik yang lain pulak, jadinya sel-sel kita dapat semua walaupun sekejap ada, sekejap tak ada, ianya lebih baik dari tak pernah ada, tapi esp dan vitalea wajib harian.

Tips

Tips nak makan vitamin banyak dan berterusan ialah, dah makan rasa bagus, kongsi, kita nak bantu lebih ramai mereka-mereka yang sihat diluar sana, sihat badan dan sihat poket.

Pemerhatian saya sejak melibatkan diri dalam Shaklee kalau tak bisnes lama-lama makan vitaminnya makin sikit, tapi yang buat bisness dan berjaya, walau dulu hanya seorang kerani dsb, sekarang sudah ada lifestyle, malah nak makan apa vitamin, vivix, collagen apa saja tak ada masalah.

Untuk mendapat manfaat terbaik, hendaklah pengambilan secara berterusan.
Pembelian Produk akan disertakan konsultasi secara percuma sila hubungi di bawah.



sweet nazainik vitamin
019-7713487
aini
aushu_26@yahoo.com
FB: nuraini kamaruzzaman
IG : nazainik

No comments: