Tuesday 18 June 2013

Atasi masalah untuk hamil dengan GLA Complex

✔✔MASALAH UNTUK HAMIL? ATASINYA DENGAN GLA COMPLEX SHAKLEE

Bagaimana GLA Complex membantu anda untuk cepat hamil?

GLA (gamma linolenic acid) menurunkan kolesterol dan ia membantu melegakan sindrom pra haid (PMS) seperti senggugut, dan membantu meningkatkan lendir servik yang berkualiti untuk kesuburan. Ia juga membantu dalam melegakan kesakitan dan kekejangan kerana GLA ditukarkan kepada prostagdalin E1.

Bagaimana GLA Complex membantu wanita yang ingin hamil cepat?

GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’.

Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum.Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada peluang sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.

Jadi, puan2 yang masih belum dikurniakan rezekia anak, cuba periksa cecair serviks anda.

Kalau cecair tu tebal, kecoklatan dan kering itu petanda kurang baik sebab ia boleh menghalang persenyawaan.

Berminat?PM SEKARANG! Kami sediakan JADUAL KHAS untuk HAMIL dengan pengambilan GLA COMPLEX Shaklee.

SWEET NAZAINIK VITAMIN
SMS : 017- 736 5676
SID : 888849
email: aushu_26@yahoo.com

No comments: