Wednesday 5 June 2013

Testimoni Penyakit Gout

Tadi saya tanya pada customer saya....yang menghidap penyakit GOUT.....
saya tanye kaki still sakit lagi tak bila bangun tidor..skang jalan macam dah laju jerk.....hehe

die cakap alhamdullilah lepas makan 2minggu AJHT + Alfafa, die cakap sakit kaki pada waktu pagi dah berkurang....
kalo dulu bangun pagi....kaki sakit macam kene cucuk duri...tak leh pijak lantai...bangun pun nak kene pegang dinding.....
kesian sangat masa tu saya tengok die.....dtg kerja jalan terdengkot-dengkot....

saya bagi die cuba AJHT + Alfafa....alhamdullilah vitamin ni dapat kurangkan kesakitan yang di alami nya.....Syukur sangat2....

testimoni pertama saya yang mengidap penyakit GOUT.....
alhamdullilah....moga dipermudahkan segalanya selepas ni.....




Dapatkan nya dengan harga superbbbbbb
SID : 888849
Email : aushu_26@yahoo.com
SMS : 017-736 5676
SWEET NAZAINIK VITAMIN

No comments: