Friday 7 June 2013

ISTERI VS ALFAFA

SUAMIKU SEMAKIN SAYANG-----

Wow..hebatnya penangan alfalfa raja segala tumbuhan ni. Bagi isteri-isteri yang lepas bersalinkan anak yang berasa semakin dingin terhadap seks, rasa sakit melakukan hubungan kelamin, mengalami masalah keputihan yang banyak, haid yang tidak teratur, rasa longgar pada "Cik V", buah dada makin mengendur, rasa kekeringan dibahagian faraj ketika bersama suami dll anda boleh mengambil Alfalfa Complex Shaklee.

Sekiranya isteri-isteri ada mengalami gejala-gejala seperti yang disenaraikan menunjukkan anda kekurangan hormon estrogen dalam tubuh. Hormon estrogen yang mencukupi dalam tubuh akan memberikan anda kesan kewanitaan yang ketara seperti buah dada yang cantik dan haid yang teratur. Ketandusan hormon estrogen juga akan mempercepatkan proses penuaan.

Apabila melihat kulit yang semakin kering terutama di bahagiaan muka dan kedutan pun semakin jelas kelihatan. Kekurangan hormon estrogen juga menyebabkan seseorang wanita itu akan cepat mengalami Menopous.

Kekurangan hormon estrogen boleh menyebabkan:
1. Kekeringan di bahagian faraj dan kesakitan sewaktu bersama dengan suami
2. Hot-flashes iaitu perpeluhan dan rasa panas tanpa sebab walaupun di tempat sejuk
3. Kehilangan rasa ingin bersama
4. Kekenduran buah dada
5. Kekenduran di kulit
6. Perubahan mood dan perasaan murung
7. Oseoporosis
8. Peningkatan kolestrol di dalam darah

WOW WOW WOW
Patut la suami saya selalu kata "ayang punye makin ketat la" huhhu...
(@,@) senyum sumbing saya dibuat nye hehehe
saya senyum jerk.....

Rahsia saya Alfafa lah huhuhu......
Saya sayang Alfafa sangat-sangat

SID : 888849
SMS : 017-7365676
email : aushu_26@yahoo.com
harga pasti luar biasa......
Suami bahagia,saya pun bahagia.....




No comments: