Friday 7 June 2013

ESP membantu untuk turunkan berat

ESP membantu untuk turunkan berat badan saya........

percaya atau tidak....testimoni adalah diri saya sendiri.....
sape pernah tengok badan saya lepas bersalin.....angkat tangan sekarang huhhuhu...
nak tau berat time tu brape......85kg dik oi.......laki den pun tegor time tu......maklum la dalam pantang MAK SAYA MASAK SEDAP......huhuhuu

saya ngaku lepas naik kerja saya pernah guna produk herbalife....masa ni tak tau lagi ada ESP tu....

nak tau hilang bape kilo sebulan.....5kg sebulan.....tgal 80kg.....
harga herbalife tu nak tau brape (check la sendiri) hohohoho....tak mampu la nak beli setiap bulan.....

lepas tu saya diperkenalkan dengan ESP sebab leh tambah susu badan n kurus.....cuba la ......tapi pemakanan tak jaga sangat.....sebulan turun la 2kg....ok lg la kan tinggal 78kg......

lepas sebulan + sebulan + sebulan minum esp berat badan tinggal 74kg.....ni pun tak kawal sangat permakanan......

tetibe jumpa sepupu dr kl.......die leh terkejut tengok badan saya naik lepas bersalin.....tu dah turun ke 74kg....die belum tengok badan saya time 85kg lg hahahaha mau pengsan gamak nyer......

lepas die kate gitu....apa lagi nekad terus kawal permakanan.....makan sikit2 jerk.....
Alhamdullilah lepas sebulan tu turun pada 70kg.......

dan seterusnya sampai 65kg.........

baru jerk nak mantain takat tu.....dah berbadan 2 balik.....redha jerk kui kui kui.....

ni la ESP kesayangan saya....kulit saya pun cantik dan sihat....rambut pun dah kurang gugur berbanding masa lepas pantang dulu.....sampai laki den bising...rumah penuh dengan rambut hahahaha siap suruh botak kan lagi...grrrrrrr




saya dah cuba 
anda bila lagi....
anda akan mendapat konsultasi secara percuma jika
anda beli dengan saya...
saya ada pelbagai tips.....
saya akan cuba bantu anda......
beli lah di 
SWEET NAZAINIK VITAMIN
SID : 888849
SMS : 017-736 5676
email : aushu_26@yahoo.com

No comments: